19.05.2020 Gdyby można było...



Dzień dobry,

  • wysłuchasz opowiadania i wypowiesz się na jego temat,
  • uporządkujesz wydarzenia w kolejności ich występowania w opowiadaniu
  • poćwiczysz dodawanie liczb dwucyfrowych i rozwiążesz zadania,
  • wypowiesz się na temat wpływu zwierząt na rośliny w ogrodzie,
  • będziesz naśladować ruch zwierząt.
1. Zapisz nr lekcji, datę, temat w zeszycie i wysłuchaj opowiadania:

2. Postaraj się odpowiedzieć na pytania z punktów od 1 do 4 znajdujących się pod tekstem, a w zeszycie odpowiedz tylko na pytanie 4. 

3. Wykonaj ćwiczenia 1 i 2 ze strony 44 w zeszycie ćwiczeń.

4. Obejrzyj nagranie:


5. Teraz wykonaj ćwiczenia 4 i 5 ze strony 45 w zeszycie ćwiczeń. Przeczytaj notatkę pod ćwiczeniami i zapisz w zeszycie odpowiedź na pytanie: dlaczego należy myć owoce i warzywa przed spożyciem?

6. Matematyka. Dzisiaj nadal dodajemy i odejmujemy w zakresie 100. Przed pracą w zeszycie i ćwiczeniach obejrzyj film:

7. Teraz zapisz nr lekcji, datę i temat (Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 różnymi sposobami) i przypomnij sobie jeszcze raz różne sposoby dodawania. Pamiętaj, że zawsze możesz zatrzymać film lub odtworzyć jeszcze raz. Wykorzystuj filmy podczas wykonywania zadań z podręcznika i ćwiczeń.




Jeszcze odejmowanie:


8. Teraz już możesz wykonać zadanie 2 ze strony 51 w podręczniku. Oczywiście za wzór możesz wziąć tez przykłady z zadania 1.

9. Wykonaj ćwiczenia ze strony 62 w zeszycie ćwiczeń do matematyki. Powodzenia.

10. Teraz czas na trochę ruchu. Dzisiaj pod hasłem "dzieciaki naśladują zwierzaki".
Do środy!

Komentarze