Dzień dobry!
Dzisiejszy temat jest tak obszerny, że postanowiłam podzielić go na dwa dni. Dlaczego? Dlatego, że życie pszczół jest naprawdę fascynujące, a dodatkowo te małe owady są dla nas niezwykle cenne i musimy o nie dbać, więc warto wiedzieć o nich jak najwięcej. Pamiętaj też, że dzisiaj spotykamy się o 10:30 i część zadań zrobimy wspólnie.
Dzisiaj i jutro:
- wysłuchasz podanych informacji i tekstu opowiadania,
- ocenisz postępowanie bohaterki opowiadania,
- wypowiesz się na piśmie na temat znaczenia pracy pszczelarza i innych ludzi,
- opowiesz historyjkę na podstawie ilustracji i planu wydarzeń,
- poznasz życie pszczół i dowiesz się o ich tańcu,
- poćwiczysz mnożenie i dzielenie liczb,
- będziesz śpiewać piosenkę "Bal na łące".
1. Zapisz nr lekcji, datę i temat. Otwórz podręcznik na stronie 28, odsłuchaj nagrania śledząc tekst:
2. Teraz wykonaj zadanie 1 ze strony 39 oraz 2 ze strony 40.
3. Przypomnij sobie co to jest rodzina wyrazów oglądając film:
4. Wykonaj zadanie 3, 4 i 5 ze stron 40 i 41.
5. Teraz czas na filmy o pszczołach:
6. Już wiesz sporo na temat pszczół. Zachęcam Cię do obejrzenia pozostałych odcinków na Youtube. Na podstawie obejrzanych filmów zapisz w zeszycie notatkę na temat pszczelej rodziny.
Kto do niej należy? Czym żywią się pszczoły? Czemu pszczoły tańczą?
Zastanów się też i spróbuj odpowiedzieć na pytanie kto lub co zagraża pszczołom.
7. Matematyka. Dzisiaj będziemy ćwiczyć mnożenie i dzielenie przez 10. Na początek zapisz nr lekcji, datę i temat (Mnożenie i dzielenie przez 10) i obejrzyj filmy:
Pierwsze cztery minuty tego filmu:
i pierwsze 3 minuty i 47 sekund tego filmu:
8. W zeszycie wykonaj zadanie 1, 2 i 3 ze strony 49 z podręcznika. Poniżej podpowiedzi do 1 i 2 zadania:
9. Teraz wykonaj ćwiczenia ze strony 58 w zeszycie ćwiczeń do matematyki.
To wszystko na dzisiaj.
Do jutra!
Komentarze
Prześlij komentarz